Klantenservice
Vestigingsadres:       Retouradres:            Klantenservice Bereikbaar:
Botteramstraatje 3 Plein Shops  Maandag:     09:00 - 18:00
7048 AK Wijnbergen Postbus 508 Dinsdag:      09:00 - 18:00
hallo@plein-shops.nl 7000AM Doetinchem Woensdag:   09:00 - 18:00
0314-234334 Donderdag:  09:00 - 18:00
KVK: 55687784 Vrijdag:       09:00- 18:00
BTW: NL212699933B01 Zaterdag:    Gesloten
Zondag:      Gesloten

Verzenden

Nadat wij uw betaling heeft ontvangen, gaan wij aan de slag met de verzending van uw bestelling. Wanneer de bestelling, op werkdagen, voor 16:00 geplaatst is ontvang jij hem de volgende dag. Waist Trainer Plein garandeert u dat uw bestelling binnen 2 werkdagen thuisbezorgd wordt. Bij een bestelling van 1 waist trainer kan het pakketje door de brievenbus. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Bij bestellingen van 2 of meer artikelen wordt er gebruik gemaakt van een groter formaat doos.

Verzendkosten Nederland: Gratis!
Verzendkosten België: €5,95
Verzendkosten Duitsland: €5,95

Retourneren/omruilen

Het kan natuurlijk zijn dat u na het aantrekken van uw bestelling erachter komt dat u de verkeerde maat heeft gekocht of dat het product toch minder lekker zit dan gedacht. Geen probleem! Bij Waist Trainer Plein kunt u binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket, aangeven of u de bestelling wenst te retourneren of om te ruilen. U heeft vervolgens daarna nogmaals 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. Om het retourproces te versnellen vragen wij je om het meegeleverde retourformulier volledig in te vullen en de stappen te volgen. U mag ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht. Mocht u ervoor willen kiezen om uw bestelling te annuleren dan zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is of totdat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk).

De kosten voor het retour sturen zijn voor de consument. Als wij uw pakket retour hebben ontvangen stuurt Waist Trainer Plein het pakket weer gratis naar u op met de andere maat/product. Zowel naar een Nederlands of Belgisch adres.

LET OP! Vanwege hygiënische redenen kunnen wij Plak bh`s, waarvan de plak pads zijn verwijderd, niet meer retour nemen.

Download het retourformulier (aanbevolen!)

Download het modelformulier voor herroeping

Uitzonderingen retourrecht

Indien de klant meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (te kijken of hij het wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, de klant voor deze waardevermindering aansprakelijk is. Hij mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is.


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Klachtenregeling

We raden je aan om klachten over onze producten of klantenservice eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@plein-shops.nl. Wij zullen u een notificatie sturen dat wij uw klacht hebben ontvangen. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Afkoelingsperiode

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via hallo@plein-shops.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Veelgestelde vragen

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  1. Kies een product uit assortiment van Waist Trainer Plein. Wanneer het gewenste product/aantal voorradig is, wordt dit op de productpagina aangegeven.
  2. Selecteer vervolgens de maat en voeg het product toe aan het winkelmandje. Dit doe je door op "in winkelwagen" te klikken.
  3. Is het product succesvol toegevoegd aan de winkelwagen, kun je op de rode knop "bestelling afronden" klikken.
  4. De eerste stap in het afronden van de bestelling, is het opgeven van jouw NAW-gegevens. Heb je geen afwijkend verzendadres? Dan zal de bestelling naar het factuuradres worden verzonden. Heb je wel een afwijkend verzendadres? Dan kun je dit aangeven door op de opt-in "verzend naar een ander adres" te klikken. Geef vervolgens het juiste verzendadres op.
  5. Bij de tweede stap dien je de opt-in betreffende de verzendmethode aan te klikken.
  6. Bij de derde stap geef je aan met welke betaalmethode jij de bestelling wenst af te rekenen. Op de pagina "betaalmethodes" tref je een overzicht met alle beschikbare betaalmethodes.
  7. Bij de laatste stap krijg je nogmaals een overzicht te zien van de gehele bestelling. Ga je akkoord met de bestelling? Dan dien je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren. Dit doe je door de opt-in "Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden" te klikken.
1.2 Kan ik een order annuleren?
Als de order nog niet is verzonden en je wilt je bestelling annuleren dan is dat geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij gaan de annulering verwerken en het bedrag terugstorten op je rekening. Heb je je bestelling al ontvangen en je wilt de koop annuleren dan kun je het product retourneren. Hiervoor verwijzen wij je naar 'Verzenden & Retourneren'.
1.3 Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
Heb je meerdere bestellingen geplaatst bij Waist Trainer Plein en je wilt deze nogmaals bekijken dan kun je dat doen in je persoonlijke account van Waist Trainer Plein. Klik hier om er toegang tot te krijgen.
2 Betaling
2.1 Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?
Bij Waist Trainer Plein heb je mogelijkheid om met de volgende verschillende betaalmethodes te betalen:
- IDeal
- AfterPay - Achteraf betalen
- Mastercard
- Visa
- American Express
- Maestro
- Bancontact/Mistercash (België)
- Sofort Banking
- GiroPay
2.2 Ik heb Multisafepay op mijn afschrift staan. Hoe kan dit?
Alle betalingen die plaatsvinden op Waist Trainer Plein verlopen via onze betaalprovider: Multisafepay. Je krijgt  op je bankafschrift een afschrijving te zien van Multisafepay met daarnaast het bijbehorende bedrag van de order en jouw ordernummer en transactieID.
2.3 Ik heb iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?
Als je iets hebt besteld maar geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan kan het zijn dat er wat  mis is gegaan. Wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Het kan namelijk zijn dat je een fout hebt gemaakt in het mailadres dat je aan ons hebt opgegeven of dat er bij ons achter de schermen iets fout is gegaan. 
2.4 Hoe ontvang ik de factuur?
Zodra je hebt afgerekend krijg je je factuur digitaal via een mail toegestuurd. 
3 Bezorgen
3.1 Betaal je verzendkosten bij Waist Trainer Plein?
Bij Waist Trainer Plein betaal je geen verzendkosten!
3.2 Mijn bestelling is verzonden. Kan ik hem volgen?
Ja, zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen wordt er direct automatisch een track-and-trace code verstuurd. 
3.3 Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
Als wij je order hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met de verwerking en de verzending. Na maximaal 1 werkdag geven wij de bestelling aan PostNL. Zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen, ontvang jij een track-and-trace. Zo kun je continu je bestelling volgen.
3.4 Moet er worden getekend voor ontvangst?
Je hoeft voor een bestelling onder de € 75,00 geen handtekening te plaatsen. Voor bestellingen boven de € 75,00 versturen wij het pakket aangetekend. Bij een dergelijke bestelling moet je tekenen voor ontvangst. 
3.5 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je een bestelling hebt geplaatst onder de € 75,00 dan versturen wij het pakket zonder dat daarvoor bij ontvangst getekend hoeft te worden. Als je in dit geval niet thuis bent dan probeert de pakketbezorger het pakket af te geven bij de buren. Als die niet thuis zijn dan probeert de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals. Heb je een bestelling boven de € 75,00 dan versturen wij deze aangetekend en zal er bij afgifte getekend moeten worden. Hiervoor moet iemand op het verzendadres een handtekening afgeven. Ben je op dat moment niet thuis? Dan mag de pakketbezorger de bestelling niet bij de buren afgeven. Hij komt de volgende dag terug. 
3.6 Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Je moet hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij passen dan direct je verzendadres aan. 
4 Retourneren
4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je je bestelling wilt retourneren dan kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst kenbaar aan ons maken. Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen om daadwerkelijk de bestelling naar ons retour te sturen. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Het retouradres kun je vinden op onze pagina 'verzenden & retourneren'.
4.2 Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Bij het annuleren van je bestelling maken wij maken het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer naar je over. Dit zal uiterlijk 14 dagen in beslag nemen. 

Uiteraard stort Plein Shops pas het aankoopbedrag terug, wanneer de geleverde producten bij ons retour zijn gekomen. Of dat de consument voldoende kan laten zien dat de bestelling reeds retour is gestuurd. Dit kan door ons één track-and-trace code, van de retourzending, te overhandigen.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »